bloglovin

Dag med Alma <33 ^^

Idag när jga vaknade så gick jag och åt lite frukost, sen så la jag mig och såg på Harry potter och Halvblodsprinsen, den slutede typ as konstigt! Sen så ringde jag Alma och då kom hon till mig, Vi satt typ hela tiden vid Photoshop för hon hade nyss fått de ^^
Sen när hon for hem så såg jag på tv. Det var tänkt att vi skulle på kalas men mamma äe lite förkyld så de blev inte. Nu sitter jag och ser på Sex and the city den är bra jag har typ sett den 10 gånger. Ikväll så ska jag nog se Natt på museumet 2 , för jag har bara sett 1an.

S A R A H


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback