bloglovin

Svar till frågestund :D

Ja nu kommer svaren till frågestunden :D



Olli Frågade : Vilken kändis tycker du är snyggast ? (förutom Taylor, Kellan och Rob 8'D )
Svar : Boo Boo Stewart ( Seth Clearwater i Eclipse )

Anonym frågade :
1.Varför bloggar du?
2. Vad är det bästa med att blogga?
3. Gillar du att dansa?
4. Vad tycker du om Foki?
5. Vad är det bästa med photoshop?

Svar :
1 : Jag tycker det är kul .
2 : Vet inte , jag tycker det mesta är kul .
3 : Nej
4 : Hon är en bra bloggerska och har en bra blogg .
5: Att man kan göra så mycket saker .

Anna frågade : Sura eller Choklad ???
Svar : Sura .

Mikaela frågade :
1 : vilken är din favorit TV-serie?

2 : vad använder du för smink på en vardag?

3 : har du några husdjur?

Svar :
 1: Cougar town och Greys Anatomy .
2 : Mascara .
3 : En hund hos pappa .
 

Anna frågade : Ditt favorti program ?

Svar : Cougar town och Greys Anatomy .

Kajsa frågade : Vart köpte du ditt Taylor lakan ?

Svar : Jag köpte det på discshop.se

Johanna frågade : Högsta önskan i ditt liv ?

Svar : Just nu att träffa Taylor Lautner och Boo Boo Stewart  och att ha ett bra liv .

Elin frågade : Vilken är din favvo färg ?

Svar : Svart , vit , grå och röd .

Evall frågade : Vad vill du jobba med när du blir stor ?

Svar : Jag vill bli fotograf .




Sarah





Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback