bloglovin

Valborgsmässo afton

Hello !
Idag så slutade vi klockan tolv.
Första på dagen så hade jag och olli piano, vi fick låten rihanna- russian roulette.
Sen när vi kom tillbacks till kalssrummet så fick vi göra glosorna.
Jag kunde typ allt utom meningarna eller jag kanske kunde nån av dom.
Idag är vädert inte bra
Idag så har jag oxå fotat lite oxå.
Jag blev nöjd med några bilder.
Nu har jag oxå suttit och laddat in photoshop och laddat ner safari från apple.com
Nu ska jag gå och se på true blood.
Jag önskar alla en bar valborg :D
Sarah

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback