bloglovin

EMELIE, DEN ROLIGE TJEJEN

Haha, jag vet världens bästa rubrik!

Idag direkt efter skolan så kom Emelie hem till mig. Vi for på stan och kollade på julklappar men jag hittade ingen, sen gick vi hem till mig igen och typ smsade med några, skrattade och var bara allmänt knasiga. Men nog hade vi kul.
Haha, ursäkta bilden men den är fotad nån dag innan jag fot till Turkiet.


Sen så for jag på stan igen och då hittade jag en till julklapp åt Olivia och nu har jag köpt för 130:- åt henne. Så Olli nu är det bara att du köper fin fina julklappar åt mig! :D


Sarah  ♥

Kommentarer
S A N N A S . R U M - Au Pair i London

Sv; kolla frågor och svar (:

2010-12-15 @ 18:54:16
http://sannasrum.se
Fotograf Viktoria Wigenstam

Tack så mycket, kul att du gillade den :)

Hoppas du får en trevlig kväll

2010-12-15 @ 19:25:01
http://viccivicci.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback