bloglovin

Dagens outfit och skola.

Hejhej

Idag på skolan så var vi ooch såg på nån teater .
Sen när vi kom tillbacks så gick vi direkt och åt , det var köttfärsoppa den var inte god !
Nu sittar jag och gör läxa , jag läser om USA just nu för vi har prov på det både frågor och karta .


Jag hade ju som dagens fråga om jag skulle börja med dagens outfit , och det var ganska många som ville att jag skulle börja med det , så jag ska försöka lägga upp dagensoutfit varje dag ;D



Tröja : Monki
Byxor : Team sportia

Sarah


Kommentarer
Nea

Tack desamma:)

2010-02-23 @ 16:53:15
http://sotnosme.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback