bloglovin

Sistadagen på veckan !! ^^

Hejhej

Äntligen är det fredag !
Idag sist på dan så hade vi hemkunskap.
Anna-lisa skjutsade hem mig hanna och olli för vi hade missat bussen först så for vi till skolan och hämtade väskan för vi hade ju hk på manhem ,och sen så for vi .
På hemkunskapen så gjorde vi en potatis och purjolök soppa och scones till, det var ganska gott.
När jag kom hem så satt jag mig och såg på tv ;D
Sen ringde alma och frågade om hon kunde komma och när hon kom så satt vi oss vid datan för hon hade med sin ;D

 Anna kendrick ;D


 Sarah


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback