bloglovin

Varit med olli ^^

Idag så vaknade jag rätt tidigt kl 10 det var hemskt för jag har ju typ stigit upp 12 hela lovet och nu måste jag börja stiga upp tidigt för att skolan börjar på måndag usch man har ju ångest.
Sen så låga jag kvar i sängen till typ 11 för jag såg på film, när jag typ just gått upp så ringde olli ocg frågade om hon kunde komma och det gick ju klart bra.
När hon kom så skulle jag precis äta frukost. Sen så gick vi och kladdade med en mouss burk som vi hittade i mitt skåp och vi gjorde slut på allt , vi är så smarta :D
Sen så efter ett tag så stekte vi pommesfritts men dom smakade äckligt och så var dom kalla och sen så värmde vi dom i mikron och då blev dom ännu äckligare. Sen så skulle olli hem, när hon ahde farit så satt jag mig vid datan igen, efter ett tag så ringde hon och då satt vi och pratade tills mamma kom hem för då skulle jag äta igen. Jag åt köttbullar och mos det var rätt gott.
Senn så ringde jag olli igen men då fick int olli prata nå mer i telefon så då pratade vi på skype med det är inte lika bra för att man hör inte varan lika bra, sen paratade vi där typ inte så länge tills hon skulle äta men då la hon inte på så jag satt och lyssnade vad dom pratade om hehe det var skoj.
Sen när hon kom tillbacks så paratade vi ganska länga, sen skulle jag och handla så då paratde vi inte mer.
Jag och olli på skara land jag är den längs fram och olli längst bak :D
Sarah

Kommentarer
Olli ;]

Haha, dom blev riktigt sviniga x]

2010-01-08 @ 19:33:24
http://oliviasandinpekka.blogg.se/
Natalie - It's all about attitude

sjukt snygg header du har :D

och härlig design för övrigt!

2010-01-08 @ 20:14:05
http://nataliedahlberg.blogg.se/
DD

Ser riktigt härligt ut! Har inte varit på skara sen jag var liten, nu blev jag sugen på att åka dit igen!

2010-01-08 @ 21:39:09
http://kelleku.blogg.se/
Sissi

ser härligt ut!

2010-01-15 @ 15:40:32
http://enligtsissi.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback