bloglovin

Bastu


Nu har jag nyss badat bastu.
Jag badade i poolen oxå fast det är inte så varmt typ 16 grader eller något sånt.

Jag måste iallafall skynda mig och skriva de här inlägget för jag har snart slut stöm på datron och jag kan inte ladda den för att det är strömavbrott.
Det gick åska har vi fem nån gång och sen blev det strömavbrott.
Jag är inte van vid det speciellt mycket.

Idag så har vi varit och fiskat i elmajärvi.
Jag fick en aborre och typ 10000 mörtar.
Men det gick bättre för mamma och micke båda dom fick stora aborrar.

Okej kanke inte så intresant inlägg kanke men är lite stressad!

Nu ska jag nog gå och spela uno eller något sådant när man inte kan se på tv eller sitt vi datorn.

Byebye ♥


Kommentarer
Claudiaa

finblogg :D

2010-09-03 @ 19:00:37
http://claudiia.webblogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback