bloglovin

Sunshine


Idag så har jag varit ute hela tiden.
Det har varit typ 23-24 grader, sköönt!
Vi har varit och plockat Jordgubbar på nåt ställe, dom var super söta och goda :)

Badat i poolen har oxå varit populärt, det har jag gjort nästa hela dagen.
Nu så är det typ 20 grader varmt där och då är det skönt och bada.
Vi har två flyt saker en typ uppblåsbar stol som man vickar med helas tiden och en liten flytmadrass som jag vickar med hela tiden typ.

Sen har jag inte gjort så mycket mer.


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback