bloglovin

Svar på frågestunden

Nu kommer svaren på frågestunden.
Paulina frågade: 1.Hur gammal e du ?
2.Vilken är din favorit butik ?
3.Favorit mat ?
4.Har du kille ?
5.Har du husdjur ?
6.Vad fick dig att börja blogga ?
7.Varför valde du just det namnet på bloggen som du har nu ?
Svar:
1. Jag är 12 år
2. Min favorti butik är nog Cubus men jag handla oxå på Gina och Bikbok.
3.Favoritmaten är nog thai och kina mat ^^
4. Nej, det har jag inte
5. Jo jag har en hund hos min pappa som heter Oscar ♥
6. Jag vet inte, jag tror att det var en kompis som hade en blogg och jag tyckte att det verkade kul och det var så jag började blogga.
7. Det är för att jag heter Sarah Bäckström och då tänkte jag att jag tar sarahbackstrom.blogg.se ^^

Citreuc frågade: Tror du på andar ?
Svar: Jag vet faktiskt inte.

Therese frågade: 1.Vad är din högsta önskan just nu ?
2.Pojkvän ?
3. Skulle du äta ett bläckfiskhjärta för en miljon ?
Svar:
1. Just nu är det nog att få träffa alla i Twilight ^^
2. Nej, jag har ingen pojkvän just nu
3. Jo, för en miljon skulle jag nog göra det c:

Anonym frågade: 1.Favvofärg ?
2.Bor ?
3.Husdjur ?
Svar:
1. Typ Baby blå och Baby rosa
2. Jag bor i kalix ^^
3. Jag har en hund hos pappa

TYPJULIA frågade:
Varför bloggar du om The sims ? ... :3
Svar:
Jag bloggar inte om det så mycket, jag lägger mest in sims bilder men jag hade bara lust att göra en sims kategori ^^

Felica frågade:
Har du något husdjur ?
Svar:
Jo Jag har en hund i västerås

OLIVIA frågade: Vilken kändis tycker du är snyggast förutom alla i Twilight? (:
Svar: Det finns ingen annan snygg kändis c:

DDANIELLAA♥ frågade:
Favorti godis ?:)
Svar: Det är

Ida frågade: Har du en systemkamera ?
Svar: Nä det har jag faktiskt inte.
Men jag ska köpa en Canon eos 450D ^^

Kramis ♥


Kommentarer
Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du.

Förlåt om jag stör men skulle bli jätteglad om du ville rösta på min bild. Det är en direkt länk så tar bara 6 sek.. :)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Du BEHÖVER inte säga att du har röstat, för det ser jag. =)<3



Tack på förhand.

Förlåt om jag skickat detta innan.

2010-07-11 @ 22:16:05
http://hallgreen.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback