bloglovin

Want :)


Det är är lite kläder som jag vill ha.
Jag tror att jag köper dom från Ginatrocot när jag far till pappa nästa gång.


Jo juste igår så slog jag och micke vad om pengar 20 kronor om jag skulle våga sova i tältet.
Och det gjorde jag så jag blev 20 kronor rikare idag ^^
Hehe, förra somaren dår jag och Olls skulle tälta så gick vi in för att vi hade typ börja skrämma upp varandra och så hade vi ett tygtält som vi hittade här i stugan och såklart så började det regna så då blev det ingen tältning.

Nu ska jag och mamma gå och fixa på en cykel som vi har tagit hit till stugan den ska vara röd med vita prickar, exakt som en flug svamp.


Kommentarer
KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- takc så mycket för att du röstade på mina skor :)

2010-07-20 @ 17:04:03
http://HTTP://KITTYLAND.BLOGG.SE

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback