bloglovin

Tidsfördrivning

Twilight / Om jag kunde drömma:
1. Favorit karaktär i boken/filmen? Jacob Black c:
2. Bästa scen i boken/filmen? Typ Första kyssen!<3
3. Favorit citat från boken/filmen? And so the lion fell in love whit the lamb.~ Edward Cullen
4. Bästa låten i filmen? Leave Out All The Rest- Linkin Park
5. Favorit outfit från filmen? Alice Cullen- När Bella ska träffa familjen Cullen ^^
New Moon / När jag hör din röst:
6. Favorit karaktär i boken/filmen? Jacob Black ^^
7. Bästa scen i boken/filmen? Månaderna när Bella är ensam (Även de värsta)
8. Favorit citat från boken/filmen? Ohh, Dating a older woman. Hot ~ Emmett Cullen
9. Bästa låten i filmen? Possibility - Lykke Li
10. Favorit outfit från filmen? Alice Cullen- Bellas födelsedag.

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:

11. Favorit karaktär i boken? Still Jacob Black ♥.
12. Bästa scen i boken? Tältscenen.
13. Favorit citat från boken? Isabella Swan? I promise to love you forever — every single day of forever. Will you marry me?~ Edward Cullen
14.Vad ser du mest framemot i filmen? Tältscenen.
15. Vad ser du minst framemot i filmen? Kyssarna med Jacob.

Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:

16. Favorit karaktär i boken? Jacob & Renesmee ♥♥
17. Bästa scen i boken?Bröllopet, Renesmee ♥

18. Favorit citat från boken? Now you know. I love you, too, Momma. We’ll always be together.~ Renesmee Cullen

19.Vad ser du mest framemot i filmerna? ALLT ALLT ALLT ALLT ♥

20. Vad ser du minst framemot i filmerna? Det finns inget jag inte ser framemot!
21.Team Edward eller Team Jacob? TEAM JACOB! :3
22. Favorit skådis? Taylor Lautner.
23. Vem skulle du vilja spela? Bella Swan ^^
24. Vilken är din favorit bok? 1. Breaking Dawn, 2. Eclipse, 3. New Moon, 4. Twilight

25. Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn? Awesome!♥

 




Hugs



Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback