bloglovin

~

Hej

Idag så har jag varit och sålt grejjer.
Jag fick sålt för 175 kr , jag trodde inte jag skulle få sålt nåt.
När jag kom hem så hade mamma , micke och margareta bestämt att vi skulle äta pizza .
Jag åt en med köttfärs och vitlök , den var super god .

                                                                  När vi kom hem så var det tänkt att olli skulle
                                                                  sova hos mig fast hon orkade inte .

Men då bestämde jag och mamma att vi skulle se new moon , jag har sett den en gång men det var första gången för mamma .
Jag tycker den är bättre än twilight .

Sen så gick jag och la mig .

                                                                     


Kommentarer
Olli :3

Jag tycker också att New Moon är mycket bättre än Twilight :D

2010-03-28 @ 20:53:16
http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback