bloglovin

Kort skoldag

Hejhej

Igår hann jag inte att skriva för vi var i luleå till med klassen för vi hade fotbollsturnering men jag var inte med .
Jag kom hem vi halv sju .
Vi åkte buss dit och hem .
Vi var och åt på max och sen handlade vi lite godis och sen var det bara att se på .
Jag satt brevid olli i bussen .
När vi åkte tillbacks så var det typ helt skräpit där vi satt .
Näsbyn kom tvåa alltså vi .

Idag så började vi klockan tio , för vi fick sovmorgon sen igår.
Jag gick till skolan med Eve .
Vi hade bara två lektioner .
Först så såg vi nån teater, det är några från kyrkan som kommer och berättar om olika högtider.
Det är inte kul.
Sen så åt vi.
Efter det så hade vi elevens val .
Och där efter så slutade vi .

 

Min och eves skugga .

Sarah


Kommentarer
Anna

Fin blogg:D

2010-04-06 @ 17:57:11
http://baraannaa.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback