bloglovin

Med olli .

Hejhej.

Idag när jag och olli vaknade så satt vi igång sims .
Vi spelade ett tag.
Sen åt vi frukost.
När vi hade ätit blev det lite mer sims .
Efter ett tag så gick vi och tog på oss utekläderna , vi tolkade med madrass och bob efter skotern det var svin
kul .
Först åkte vi in till kalix då åkte jag bob , olli madrass och axel bob .
Sen så när vi åkte tillbacks mot bredviken så åkte jag lite madrass och axel med .
Sen ville axel gå in , men det ville inte jag och olli så vi åkte mer,.
Då åkte båda madrass för vi tog varsin , istället för bob .
Ollis pappa började gasa omkring i en ring och det var as kul för det gick svin snabbt, jag åkte av typ 10 gånger och olli typ 100 .
Sen när vi kom in började vi spela sims igen.


                   Jag ska ju sova en till natt hos olli 8''D
                       Vi har ätit sushi för ett litet tag sen som förätt , till varmrätt blir det nån soppa .


Sushi
 


Snacks



 


Sen fotade vi lite .







Och sist av allt

Dagens outfit .

Tröja: New Yorker    Byxor : ?

Sarah

 


Kommentarer
molly

gud vad fina bilder!

2010-03-30 @ 17:02:33
http://mollydacupcake.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback