bloglovin

Bowling

Tjenare ^^


Idag så har man inte gjort så mycket.
På skolan så hade vi typ bara två lektioner slöjd och typ en lektion där man fick välja bland olika saker.

På slöjden så gjorde jag en liten figur.
Och jag har gjort två hemma oxå.


Den vita är gjord på skolan och dom andra hemma ^^
  


Sen efter lunchen så for vi och bowlade.

 




Som ni ser så står det

Emelie 97
Emma 81
Olivia 85 
Sarah 80
Maliha 46

 Men egentligen så skulle det vara

Emelie 104
Emma 85-86 kommer inte ihåg exakt
Olivia 97-98 kommer inte ihåg exakt
Sarah 100
hann och slå precis innan det skulle sluta
Maliha 50 tror det var det


Och så sist men inte minst

Jag idag ^^



T-shirt: Kapphal
Leggings: H&M
Kofta: H&M

Och sen Nike skor





Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback