bloglovin

Home from school

Hello

Nu har jag kommit hem från skolan för ett tag sen.

Idag har det oxå varit as varmt, och det är ju det ännu.
Jag vill inte att värmen ska försvinna nu, det är så skönt.

Idag har det varit en vanlig dag.
Vi hade syslöjd, jag satt bara och virkade.
Men jag glömde min lilla figur i matsalen tror jag, men skit i det.

I´m today


T-shirt: Discshop.se med taylor på såklart ^^
Linne: JC
Byxor: Chili

Sen har jag vita sockar oxå tror dom är från H&M

Jag fotade nyss några bilder, fast det var typ bara två som blev bra.

 


Sarah


Kommentarer
MICAELAS ~ foto & vardag ~

SVAR: Hihi, visst är hon? Det går lixom inte att ta fula bilder på henn ;) ♥

2010-05-19 @ 17:52:13
http://lovliie.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback