bloglovin

Morsdag

Hej!

Sorry för att jag inte skrev igår.
Jag bara hann inte då.


Idag så är det ju mosdag.
Så jag gav mamma en bukett oxh en kram.
Det blev hon säkert glad över!.

Dålig bild, den är fotad med mobilen för att jag glömde ju min kamera i stugan och det tar två timmar att åka dit så det tar för länga at bara åka och hämta den så jag får hålla ut tills på fredag.

Jag har oxå typ tränat på läxa hela dagen, eller jag gör det ännu.
För att i morgon så har vi nå himla musik prov och jag vill helst inte hav omprov.
Så det är bara att plugga, plugga, plugga.

Det är om Mozart, Beethoven och Bach.


Sen blev det att vara med Olli ett tag oxå.
Hon hade tappat bort sitt papper så dåt kopierade vi mitt.
Så vi satt bara och tränade på läxan ett tag ochs en så blev det att se på superprinsen.

Idag har vädert varit sådär, det är bättre nu än det varit på dagen.


Som ni ser så är det 15 grade varmt ute.
Inte lika varmt som för ett tag sen.

Sarah


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback