bloglovin

SkojSkoj.

Hejhej.

Nu sitter jag och äter flingor.





Idag så har det varit en vanlig dag.
Vi har inte gjort så mycket.

Efter skolan så for jag hem och duschade för att vi hade ju haft gympa men jag hade glömt handuk.

När jag var klar så for jag till Emelie.
Emma var ocå där, vi satt och såg nån film ( kommer inte ihåg namnet ).
Sen så skulle Emelie på träning så då for jag och emma och cyklade.

Efter ett tag så träffade vi Sammen och Fanny.
Vi for och körde kurra.
Vi var några styckern, sen så var fanny och sammen tvungen att fara så då for jag och emma med.

Efter ett tag så ringde vi Alle och frågade vart han var, han var vid ica så då for vi dit.
Matte och oskar var oxå där.

Vi for typ omkring och cyklade.

Sen så ringde typ allas telefoner samtidigt, och var var tvungna att fara hem.

Ja nu har jag inte så mycket mer att skriva så Hejdå !


Kommentarer
O L I V I A

sv: Jag tycker inte att dom var så lika Tinkerbellas bilder ^^

2010-05-07 @ 18:11:27
http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback