bloglovin

Sunny day !

Hello.

Idag har det varit typ lika soligt som igår eller till och mer lite soligare.


Soligt
 



På rasterna så var jag med Fanny, Sammen och emelie första rastern.
För att emelie for typ kvart över elva.

Efter skolan så for jag till fanny.
Jag och fanny cyklade till henne, sen så for vi och såg var sammen var.

När hon kom så for vi och cyklade omkring.
Sen så for vi och höll på med fotbollen.

Typ vid fyra så for sammen.
Då cyklade jag och fanny till olli och frågade om hon skulle komma och vara med oss.
När olli kom så körde vi typ burkas och nå annat.

Sen for jag hem.

Mamma var och lämnade in min data för den är typ helt cp.
Den går inte och slå igång även om jag har i sladden och vi har tecta skit mycket men ändå funkar den inte.
Så nu får jag sitta vid mammas sega data.

Vi köpte hamburgare för att mamma orkade inte laga mat idag ^^

När jag hade varit hemma ett tag så gick jag och fotade och då kom Alma, Ela och Wilma och sa att dom hade missat bussen och frågade om dom fick vara med mig.

Ela och wilma var inte så länge.
Alma ( www.almii.devote.se )  for för ett litet tag sen för vi har suttit och sett American Pie: Naken mile.
Den är ju bra.

Nu har jag inte så mycket mer och skriva.
Jag ska nog snart gå och lägga mig för jag är ganska trött.
Gonatt och sov sött . <3


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback