bloglovin

Tisdag 100511

Hello !

Jag har nyss ätit.
Jag åt kotletter, ytterst gott!

Nu väntar jag bara på att min sockerkaka ska bli klar.


Ytterst vacker 8D




 Idag har det varit typ en helt vanlig dag.

Efter skolan så cyklade jag olli och hanna ner till stan för att fixa praoplats som vi ska ha 17-18/05

Först så var det tänkt att olli och hanna skulle praoa med varan, fast dom fick inte praoa på myggan.

Jag och olli ska praoa på måndagen med varan på min mosters frisörsalong.
Och på tisdag så ska jag praoa på Inter sport och olli på hb "haparandabladet"
För man fick inte praoa två på Inter sport, men det går ju bra.




Tider: Inter sport kl 10.00
Frisören: 10.15

Jag tycker om tiderna.

Ja det var vell allt.

Eller jo jag har varit med Emma, Emelie och Olli för ett tag sen.


Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Åh vad gott =D

SVAR: Tack!

2010-05-11 @ 20:09:46
http://tinkerbella.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback