bloglovin

Vampyrens Märke

Halåjssan

Nu har jag köpt en ny bok för jag har läst ut alla twilight böckerna.
Men jag ska läsa som igen men jag gör det sen.

Jag är på kapitel 2 och på sida 19 i vampyrens märke.
Änn så länge tycker jag att den verkar helt okej, men jag får vell läsa lite mer.


Vet att bilden är åt fel håll, men jag kan inte vända den nu för jag sitter vid mammas data och jag har inte ps på den.


Jag gillar ju vampyrböcker.




Idag är det lika mulet som igår men det regnar inte.
Jag läste på ollis blogg att isen hade gått lite hos henne men jag ser inget utanför mig.

Men nu ska jag nog gå och läsa lite.

Ja juste jag såg ju avatar i fredags och den var bra den får ju 4 ½/5 !





Kommentarer
Johanna

sv: Tack så jättemycket! :D

2010-05-02 @ 14:21:05
http://hallplatslyckan.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback