bloglovin

Varit med olli.

Hejhej.

Idag har det varit en vanlig skoldag.

När vi slutade så for jag till mammas jobb, för att jag skulle ha utvecklingsamtal klockan tre.
När jag kom dit så var Nora där.
Hon hade fått en trehjuling.
En röd till och med.
Så den var hon ju klart tvungen att visa.

På utvecklingsamtalet så fick jag veta hur det hade gått på mina nationella prov.
Och det hade gått bra.

Efter det så for jag till olli, vi har gjort mycket.
Vi fotade och lite till.

Jag har inga bilder nu men det kommer i morgon !

Sarah ^^



Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja, gott men starkt ^^, kram

2010-05-21 @ 14:01:04
http://tinkerbella.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback