bloglovin

IDOL 2010 - GENREP

Som jag sa igår så var jag ju på Idol 2010 - genrep. Dom sjung ju alla låtar och så. Det var jätte kul!
Jag fick autografer av alla utom Laila, Jihde och Elin. Men det var av Jihde jag ville ha mest av, jag får vell ta hans autograf någon annan gång. Men jag kan bara säga att DET VAR SÅ HIMLA ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Jag har fotat vid hundra bilder men det blev endel som jag fick ta bort för att dom blev suddiga.
Nu hade jag tänkte visa er dom bilder som jag tyckte blev bäst och vi börjar med
Olle:

Jay:

Elin:

Minnah:

Linnea:

Andreas:

Linnea och Jay:

Minnah och Elin:

Olle och Andreas:


Sen så fick jag också två stucken Goodiebags från läkerol och dustin och dom innehöll:


Haha, Bagge som nyckelring 8'D

Jag hade tänkt lägga upp autograferna men det tar för längde så det kanske blir någon annan gång!

Sarah ♥

Kommentarer
F A N N Y

hej, vill du vara med i min fototävling?

isf kika in -> www.jjustalife.blogg.se

2010-11-12 @ 18:00:05
http://jjustalife.blogg.se/
Frida

Fin blogg! gud så kul att vara på Idol, jag var på Idol 2008! :D

Snälla kika in på min blogg! Kommentera gärna<3

2010-11-18 @ 17:35:51
http://enlitenjordgubbe.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback