bloglovin

IDOL IKVÄLL ELLER VAD MAN NU SKA SÄGA

Ikväll så ska jag till Luleå med Anna och kolla på typ en Idol konsert eller vad hon nu kallar det.
Hon ska typ att vi åker vid fyra men den är ju lite över fyra nu så jag får se när det blir för insläppet börjar klockan fem tror jag att det var.

Jag ska självklart ha med mig min kamera dit och jag kommer nog inte blogga något mer ikväll pga att jag inte orkar det. Jag kommer nog vara ganska trödd när jag kommer hem.

Ni får ha en fin eftermiddag/kväll för det ska jag ha! c:

Sarah ♥

Kommentarer
A

Haft en bra dag?

2010-11-11 @ 17:02:38
http://saraochalvahar.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback