bloglovin

MANY COLOURS




Canon PowerShot A470 6.3-21.6mm 1:3-0-5.8 

Idag så har jag som inte haft något att göra, eller jag har fotat lite men annars så har jag inte gjort så mycket.
Jag har målat lite i mitt rum, städat trapphuset och ja. Nu håller mamma och Micke på att sätta upp min garderob.

Jag kommer typ blir klar med mitt rum idag. Vi har målat mina väggar vita eller äggskals vita. 

Kom nu ihåg att anmäla er till min fototävling. c:
http://sarahbackstrom.blogg.se/2010/october/fototavling.html#comment c:

Sarah ♥


Kommentarer
E M E L i E

var med i min fototävling (porträtt) just nu! :)

2010-10-18 @ 15:24:29
http://emmseliasson.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback