bloglovin

SKOLKATALOGEN HAR KOMMIT



Jag säger inte vem någon är på bilderna pga att jag inte vet om dom vill det.

Idag när jag kom i genom dörren så hade våran skolkatalog. I går så fick jag ju mina skol foton och jag ser lika dan ut på dom som på klass fotot (nästan). Jag kan ju bara säga att jag står på raden längst bak. Baki en kille.
Det här var ju mitt sista skolfoto på näsby skolan, det känns inte ok helt enkelt. Vill inte lämna den här skolan.

Sarah ♥

Ps. Kom nu ihåg att anmäla er till veckans blogg, ni har till i morgon på er för då bestämmer jag tre stycken som går vidare till final. Där kommer ju ni då få rösta på den som ni vill att ska vinna.


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback