bloglovin

100 FRÅGOR OCH SVAR

100 frågor
1. Fullständigt namn? - Sarah, ni behöver ju inte veta allt. :)
2. År?- 1998
3. Vart bor du? - I kalix
4. Färg på ditt hus? - Gult med vita knutar
5. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
6. Klass? - 6
7. Vilket år tar du studenten? - 2017, typ
8. När gick du upp i morse? -  klockan 8
9. När ska du sova? - Vet inte, när jag känner mig trött kanske ?
10. Vad har du ätit idag? - Godis, korv, frukost, varm macka och ett äpple
11. Dagens klädsel? - Svarta mjukisar, I♥London tröja, sockar, vitt linne och rosa mössa.
12. Dagens smink? -Inget
13. Dagens roligaste? - Jag vet inte, skype ? ^^

Socialt:
14. Har du många vänner? - Jepp
15. Har du ovänner? - Inte vad jag vet.
16. Vem chattade du med senast? - Gurra
17. Har du pojk-/flickvän? - JODÅ! :)
18. Vem pratade du med sist? - Mamma
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Joakim

Favorit:

20. Film? - Taken, Last song, Alla Twilight osv.
21. Låt? - Fest i hela huset, haha vet faktiskt inte :)
22. Mat? - Kinamat, thai mat, sushi, kött och potatis gratäng, pizza och taco.
23. Dryck? - Fanta, Lilt, Sunkist och Trocadero
24. Färg? - Svart, vit, lila, turkos/ljusblå och rosa.
25. Stad? - London :D
26. Land? - Sverige, USA
27. Ämne i skolan? - Vet inte
28. Människa? - Emma, Sammen, Olli, Gurra ♥ och Alle

Senaste:
29. Gången du shoppade? - London
30. Gången du bakade? - Torsdags
31. Gången du stulit något? - Aldrig
32. Gången du rökte? - Aldrig
33. Gången du drack? - Jag drack frukt soda nyss :)

34. Personen du kramade? - Gurra ♥
35. Gången d?- ??
36. Personen du dampade på? - Haha, olli på skoj :)
37. Personen du bråkade med? - minns inte, men tror Olli!
38. Personen du blev ovän med? - De ni
39. Gången du fick skrattattack? - För någon dag sen
40. Personen du snackade på skype med? - Gurra ♥
41. Gången du grät ? - Någon dag sen.
42. Gången du var kåt? - HAHAHAH, aldrig.
43. Personen du sa snygg till? - Kommer inte ihåg.

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Svart
45. Hund eller katt? - Katt
46. Ute eller hemma? - Ute med FRIIIIENDS :D
47. Tvspel eller datorspel? - Tvspel
48. Singel eller upptagen? - upptagen♥
49. Hångla eller kramas? - Kramas ♥
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - FACEBOOK, ofc! 8D
51. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
52. Blont eller svart hår? - Rött!
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Brun gröna
54. Choklad eller lakrits? - Choklad
55. Coca cola eller fanta? - Fanta
56. Pizza eller kebab? - Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Randigt
58. Blatte eller svenne? - Svenne
59. Älska eller bli älskad? - Båda, lika fint♥
60. Leva eller dö? - Leva
61. Vänner eller familj? - Båda

Antal
62. Personer du älskar? - Dom som står mig närmast♥
63. Personer du hatar? - OJOJ, nä men vet inte.
64. Glassar du ätit på en dag? - 10 i think.
65. Gånger du haft minnesluckor? - ingen aning
66. Gånger du varit hög? - Aldrig!!
67. Personer du saknar just nu? - Du vet vem du är! ♥
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Vet inte.

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Vet inte.
70. Vill du kyssa nu? - :)
71. Ska du träffa imorgon? - Typ emma när jag kommer hem :)
72. Sjöng du senast för? - Mig själv, bara för ett tag sen bara.
73. Skickade du senast gb till i pea - Va? ;o
74. Spelade du tvspel med senast? - Mig själv.
75. Vill du ta med på resa nu? - MÅÅNGA :D
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Mwihihihihih 8D
77. Förtjänar att dö? - INGEN!
78. Är söt? - Många.
79. Vill du sova jämsides med i natt? - :D ♥

Vad:
80. Gör dig glad? - Finns mycket, men mina vänner och familj :)
81. Gör dig ledsen? - Endel saker.
82. Vill du helst göra nu? - Träffa mina vänner! ♥
83. Önskar du att du slapp göra? - Vara ensam i stugan utan mina vänner.
84. Vill du ha nu? - En kram. ♥
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Länge kvar men twilight saker, objektiv :)
86. Längtar du till? - Sommaren 2011! ♥♥
87. Tycker du om dina betyg? - Har inte betyg ännu, men det är rätt bra på prov.
88. Ångrar du i ditt liv? - Några grejer.
89. Är det bästa som hänt dig? - Mina underbara vänner och min fina pojkvän ♥


Vad tycker du om?
90. Rökare? - Det är väl deras val, hatar dom inte för det men det är ju absolut inte bra!
91. Bråk? - Onödigt.
92. Killar? - Snälla dom mesta fast en del tvärtom. Men det finns ju bara en kille för mig, gustav! ♥
93. Tjejer? - Bäst, fast endel är bara för mycket.
94. Skola? -  Jadu, inte det roligaste.
95. Framtid? - Vet inte.

Övrigt:
96. Är du kär? - Jadå! ♥
97. Hur lång är du? - Typ 160 :)
98. Första tanken när du vaknade? - Döda mig långsamt.
99. Sista tanken när du somnade? - Jag kan inte sova, undra vad jag ska göra imr.
100. Hur mycket är klockan nu? - 16.55


Kommentarer
frida

Får jag kopiera denna "frågegrej" och göra det på min blogg? :)

2011-05-01 @ 11:00:11
http://fridafotoo.blogg.se/
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

fin blogg!:D

2011-05-01 @ 14:41:47
http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
gurra :)

<3 ;)

2011-05-05 @ 22:09:02

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback