bloglovin

Party in my head

I don't care about the VIP.


Sitter och tänker på vilken awesome sommar jag har haft. Bästa sommaren EVER.
Vissa dagar har varit helt galna, jag har skrattat mer än någonsin. Stugan med Olli, kvällarna med Emma (14 augusti igår alltså, ojojo), Sing star med Emma, Speedo med Olli, Badade hela dagen med Anna och Alle (senare kom Emma), Schteekiga dagar, Söta, Luleåkalaset, feeest, frevis med Anna, KVÄLLEN DÅ JAG OCH EMMA TÄlTADE HOS MIG OCH VI GJORDE EN GREJ (OLLI OCH EMMA, NI VET VAD) AWESOMEE!!! :D . Ja, det finns 100 mer saker men det skulle ta för länge att skriva allt!

Så jag kan då säga att jag bryr mig inte att skolan börjar om en vecka för att jag har haft en grym sommar och jag kommer nog aldrig glömma dom sjuka sakerna! Tack mina super awesomiga vänner som har gjort sommaren värd att minnas, älskar er! ♥ ♥ ♥

Ursäkta för mycket text men ville bara säga att jag har haft en underbar sommar! :)

Kommentarer
Emma L

Jaa.. Nog har vi haft en super grym sommar! *

Du gjorde så att min sommar blev värd att minnas! :) <3

2011-08-15 @ 14:07:59

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback