bloglovin

Lite om mitt 2011

Själv tycker jag att 2011 har varit ett bra år. Det har varit upp och ner gångar, men allt har löst sig.
.
Tvåtusenelva, jag fyllde 13, alltså blev jag tonåring, hehe..Jag påbörjade den sista terminen av 6:an med min förra klass. Vi sov på skolan, vilket var väldigt roligt och sen var det bara vanliga dagar tills klass resan som gick till Piteå. Den var också kul och sen har vi ju då skolavslutningen, det var det sista vi skulle göra hela klassen. Så vi sjöng våran ganska töntiga låt som vi hade fått ihop och sen var det bara att säga hejdå.


Där i April hann jag ju också med en underbar resa till London, oherregud vad jag saknar London, dit ska jag då absoult igen, om det så är det sista jag gör! ;)

Det var sommarlov, ojojoj, jag hade nog aldrig varit så glad över att det var sommar. Jag bara levde livet, umgicks med mina fina vänner, badade, var uppe länge, var ute länge, skrattade som aldrig förr. Sommaren 2011 är då helt klart den bästa sommaren jag har varit med om. Kommer inte glömma den! ♥

Sen så började det närma sig skola, nu skulle jag alltås börja en helt ny skola, manhem. Dagen innan vi skulle börja skolan så sov Emma hos mig, vi kunde inte somna fören ganska sent. På morgonen kom Olli och vi började promenera till skolan. Vi började där vid åtta, då var det klass upprop och våran klass gick till vårat hemklassrum för att presentera oss för varandra. 7H! ♥

Sen har jag då gått skola i några månader. Jag trivs väldigt bra i klassen, tycker att den är mycket bättre än den förra. Vissa dagar har jag bara velat döö, eller ganska många med tanke på att man måste stiga upp så tidigt.
Men det har gått. Sen nu i December så blev jag sjuk, eller jag fick feber. Men annars har det väl varit ganska normalt dom senaste månaderna.

Nu har jag skrivit endel om hur 2011 har varit för mig, jag vet ju nu inte hur många som kommer orka läsa detta men jag skrev det ganska mycket för mig själv också, kände att jag ville skriva av mig. Så sen, framåt i tiden kan jag kolla tillbaks och läsa om hur jag hade det 2011. Nu tror jag också att det är dags att gå och sova så Godnatt.


Kommentarer
Anonym

vill du tjäna pengar på din blogg? Du förlorar inget & din statistik spelar ingen roll! Det ända du behöver är attt värva spelare in ditt!! Då bli medlem och få pengar! [länk finns i detta inlägg] -> http://amandapersson.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment



ha det bra :D

2011-12-31 @ 11:10:04

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback