bloglovin

NY KÖPTA GREJER

Idag så har jag varit och köpt två nya böcker. House of night heter bok serien, jag hade dom tre första men så var jag ju så smart och tappade bort den på bussen så jag köpte den och den senaste. Jag är mycket glad.
House of Night- Svart Ängel. Del 4.
House of Night- Utvald. Del 3.
Jag fick lösnaglar av Anna i sen födelsdags present. Tack Tack!
Jag har också beställt Desperate Housewives season 2 från CDON. Den kostade bara 149:- för att mamma fick något erbjudande när hon köpte season 1 åt mig.

Sarah ♥

Kommentarer
frida

allt bra med dig denna underbara tisdagskväll ?

KRAM

2011-02-22 @ 20:17:54
http://fridafotoo.blogg.se/
Alinas foto

funderar på att köpa dom :) är dom bra?

2011-02-24 @ 13:36:40
http://alinasfoto.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback