bloglovin

DET HÄR SKA TYP FÖRESTÄLLA EN RUBRIK

Nu sitter jag här i soffan med mamma och Micke. Vi sitter bara och kollar på tv.
idag har jag varit med Olli och vi spelade bara Super Mario Galaxy 2, det ver ju riktigt kul. Olli fotade också lite.
Min dag har inte varit intressant precis, jag har typ bara suttit och spelat wii hela lovet. Kan inte fatta att det är skola på Tisdag. jag kommer typ dö första dagen. Jag gillar verkligen inte skolan men man måste ju. Det här blev ett mycket ointressant inlägg, sorry för det! Jag lovar att det ska bli bättre!

Bild från när jag åkte till Luleå igår.

Sarah ♥

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback