bloglovin

Ny start om någon dag

Japp, jag ska börja blogga igen! c:
Det kommer nog bli 1-2 inlägg per dag nu när det ännu är sommarlov men sen när skolan börjar blir det nog 2-4 inlägg om dagen. Jag kan inte fatta att jag ännu har kring 20 unika per dag även fast jag inte har bloggat nå på flera veckor. Jag säger tack för det, det gör mig glad! :)

Haha, dissa arkivbild. Skara sommarland m. Olli!

Nu hade jag bara tänkt göra om lite i min design så det kanske kommer ett inlägg ikväll eller så blir det imorgon..Om det nu inte kommer ett inlägg ikväll så hörs vi imorgon!
Update: Jag gav upp med designen, får inte till det som jag vill ha det. Måste fråga någon om hjälp, så ett inlägg kommer nog ikväll. Höres ♥

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback