bloglovin

Har tråkigt, gör någon grejimoj

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vara med Emma


Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som bäst

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade FB och bloggar

Det sista du sa högt: Ja, de har det

Det senaste någon sa till dig: Har programmet börjat ?

Vad har du druckit idag: Pepsi, trocadero, hello kitty dricka och mjölk

Vad var det senaste du åt: Lasagne (stavning ?)

Vad var det senaste du köpte: Kola remmar och Hello Kitty dricka

Vad är det för färg på din ytterdörr: Bor ju i lägenhet men våran dörr är träbrun och ytterdörren ut är svart :)

Vad är det för väder hos dig nu: Öhh, lite molnigt men annars blå himmel och typ 9 grader varmt.

Godaste glassmaken: Helt klart B&J Cookie Dough!! :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, ibland.

Sover du tungt: Då och då, det beror på.

Drömmer du mardrömmar: Ibland men inte ofta.

Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte, går skola.

Favoritklädsel: Mys kläder och klänningar.

Favoritlåt just nu: What Are Words- Chris Medina ♥

Vad ser du om du tittar till höger: Jag ser ut!

Vad gör dig glad just nu: Exakt nu ? Vet inte.

Vad ska du göra härnäst: Se tv, CSI har ju börjat!

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Uttråkad

Favoritgodis: Surt såklart

Kläder just nu: Gul kofta, svart linne, svart oversize linne, svarta shorts och svarta tights.

Sommarplaner ?: Vara med frieeenss, grilla, steeka, fota, tälta, vara ute länge och bara ta det chill.

 

Hur många kuddar sover du med: 2 ibland 3

Spelar du något instrument: Har spelat piano

Morgon eller nattmänniska: Natt

Vad är viktigast för dig: Vänner och familj

Är du kittlig: Hehe, jåå! :D

Snarkar du: Nja, inte vad jag vet..

Stjärntecken: Vattumann

Äckligaste insekten: Öhh, mygga ? :D

Längtar du mest efter just nu: Sommarlov!!!


Sarah ♥


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback