bloglovin

Olivia #2

Canon EOS 500D- Canon EF 50mm 1:1.3 II
En bild som jag fotade på Olli igår, jag redigerade den väldigt fult men det är i alla fall en fin tjej på bilden!
Idag så har strömmen gått klockan tolv typ och den har inte kommit tillbaks ännu, mitt batteri på datorn på håller på att ta slut så jag vet inte vad jag ska göra resten av kvällen. Hade ju tänkt se Pirates of the Caribbean men det blir ju inte. Hoppas den är tillbaks imorgon om inte så börjar jag gå hem!

Sarah ♥

PS. Nu får ni andra med ström ha en fin kväll för jag kommer inte uppdater något mer om nu inte strömmen kommer.



Kommentarer
JENNIFERFOTON

SV: Hihi varför i 7 timmar? :o

2011-06-04 @ 22:13:28
http://jenniferfoton.blogg.se/
CanNik

Du kan ju ta en titt på våran blogg fast det är ett tag innan den kommer att bli helt klar som du säkert ser! :)

2011-06-04 @ 22:59:25
http://cannik.blogg.se/
Engla

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 12:51:55
http://djurförsäkring.net

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback