bloglovin

5 THINGS ABOUT ME

1. Jag stänger nog aldrig av min dator, jag sätter den bara på viloläge. Men slår av den kanske 2-3 gånger i veckan. c:

2. Mina bästa vänner är Emma, Samantha och Olivia.

3. Jag far typ alltid till Emma efter skolan.

4. Jag kommer inte hem fören 18-19 på kvällarna (på veckorna) och så har det varit i några veckor, men är man
med fina människor så är man det! :) ♥

5. Det gick ovanligt fort att komma på saker.


Sarah ♥

Jag gjorde detta för att Olivia utmanade mig för ett tag sen och nu utmanar jag Frida :)

Kommentarer
SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Ha den inte på viloläge för mycket, gör det inte till en vana. Min dator, som var helt ny blev då överhettad och gick sönder. Bara så du vet, skulle vara synd om din dator gick sönder ^^ Man kan ju ha på viloläge men inte varenda gång ^^

2011-05-03 @ 20:04:44
http://beatlestokig.blogg.se/
frida

jag fattar inte riktigt när du skrev att du utmanar mig, ska jag göra det där på min blogg, sen utmana en annan? :)

2011-05-04 @ 18:55:28
http://fridafotoo.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback