bloglovin

JORDENS UNDERGÅNG ?

När jag var hos Emma idag så skickade en av mina kompisar en länk om jodens undergång. Det är en gubbe som är 89 år och förutspådde att jorden skulle gå under 1994 men det hände ju inte och nu säger han att joden ska gå under 21 Maj 2011 alltså på lördag. Det är ju lite skumt att han har vetat det i något år och nu säger han det typ en vecka innan. Men om man är 89 år kanske man inte är helt klar i huvudet. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, jorden kommer ju gå under någon gång med det kanske är om en några miljoner år. Han säger att det står i bibeln och att det kommer bli en enorm jordbävning som kommer väcka dom döda och dom kommer bli andra och flyga till himlen eller något sådant. Han verkar inte vara helt frisk! Rädd blev man ju!

Sarah ♥

Kommentarer
Anna

Sv: Att sätta in en cocoo reklan grej :D

2011-05-17 @ 21:15:19
http://annasfantasi.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback