bloglovin

Truth

- Jag har varit väldigt blyg sen jag var liten, men sen jag har börjat manhem så är jag inte det längre, eller bara kanske lite, men inte lika mycket som förut!

- Jag tror att jag kommer få glasögon..

- Jag har ett motto i mitt liv och det är: Never say Never

- Ääääälskar Justin Bieber ♥, kan inte fatta varför alla hatar han?!?!
- Jag har världens bästa vänner!
- Förut var jag helt tokig i Twilight, men sen gick det över, men gissa en sak, det är tillbaka igen! ;)
- Jag hatar människor som är falska och tror att dom är något.
- Min pappa bor i västerås och jag träffar han bara några gånger om året, guuuud vad jag saknar han! ♥
- Breaking Dawn! ♥
- One Tree Hill är en av dom bästa serierna, löööv!
- Jag tycker att kissies blogg är kass, hon är typ helt dum och förstör sig själv, men ändå läser jag den ibland bara för att den är så dålig så man kan skratta åt det!
- Twitter är mycket roligare än Facebook, följ mig där klicka här!
- Hmm...ska jag publicera det här?
- Jag suger på matte.. Fick 3 av 9 på ett test som vi hade i måndags.
- Jag säger typ va? även fast jag hör vad dom säger.
- Åhh..Jag HATAR matte.
- Jag har typ bara svarta kläder på mig idag..
- Jag dööör typ, för jag längtar så mycket tills ikväll..BREAKING DAWN ♥

- Jag plattade mitt hår idag, första gången på typ sickt länge!
- Hej..
- Jag och Emma är inte helt 100!
- Snart ska jag ha tyska.
- sdfghjklösdfghjklö..
- Jag vill sluta nu, för då är det inte så jätte många timmar kvar till Breaking Dawn!
- Min mamma är bäst!
- Min pappa är bäst också!
- Tyskan börjar om 10 min!
- Endel tycker att jag är lik Anne-Frank ;oooo
- Mitt hår är lent just nu :)
- Nu ska jag gå, hejdå!

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback