bloglovin

Dag 5 – Typ av killar jag faller för

Okej, typ av killar jag faller för: Dom ska vara snälla, bry sig om en, våga vara sig själv med en.
Dom ska våga ta med en till sina kompisar, inte skämmas. Utseéndet är ju inte det viktigaste men det skadar ju inte om han ser bra ut. Rolig ska han också vara. Han ska förstå mig, en kille som inte förstår mig kan inte vara min kille tror jag nästa. Vi ska kunna ha kul tillsammans. Mörkhåriga med bruna ögon helst. :)
Och om han skriver söta sms eller söta saker i chatten så skadar det ju inte!

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback