bloglovin

Rubrik.

Min rubrik är bäst, jag vet, men jag kommer inte på någon..
Canon EOS 500D - Canon EF 50mm f/1.8 II

Har nyss fotat och dom här bilderna blev jag faktiskt ganska så nöjd med.
Jag har typ 2 till bilder att visa men det blir nog senare.

Jag vaknade vid 10 idag, ovanligt tidigt. Ska snart gå och äta frukost, är ganska så hungrig.
Mamma ska också prata med pappa senare idag och höra om Stockholm, om det blir något, jag hoppas på det men det är inte helt säkert. Men vi hörs senare, hejdå! :)

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback