bloglovin

Vikingen

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på hela dagen. Men jag har haft annat för mig. Jag slutade vid tre och kom hem vid fyra, sen vid fem så gick jag och mamma till vikingen och där mötte vi upp Johanna och hennes mamma. Där åt vi och satt och pratade ett bra tag så jag kom hem allderens nyss! :)

Hoppas ni har haft en bra dag för det har i alla fall jag!

Update: Fick en kommentar av anonym som undrade, Vad heter den där Johanna i efternamn ? och hon heter Olofsson i efternamn!

Kommentarer
otto

Vad åt du, planka?



kram /Otto

2012-02-16 @ 20:39:00
http://ottophotograph.blogg.se/
Sara - fotoblogg.

hej, har du tagit bort mig från länkbyten? :) Det var lite trassel förut men nu finns du länkad på mig blogg again! :)

2012-02-16 @ 20:40:00
http://sarascanon.blogg.se/
anonym

Vad heter den där Johanna i efternamn ?

2012-02-17 @ 21:26:34

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback