bloglovin

iPhone appar

Temple run, det är ett super roligt spel på iPhone. Jag har blivit beroende av det..
Facebook appen, det vet en av dom första som jag laddade ner och ni förstår nog varför.
Instagram, den roligaste appen och den bästa. Det var den första jag laddade ner.
Följ mig där, jag heter sarahbackstrom98, jag lägger in mer bilder där än här! c:
Cut the rope: Holiday gift, hehe, ett ganska nördigt men roligt spel.
Emoji Free, en app som gör att man får en massa roliga smilysar!
Super Jump, det är precis som Mario bara att man är en annan gubbe, kuligt spel!
Twitter, också en av dom första apparna ja laddade ner, följ mig där, jag heter: KallaMigGalen
Och såklart wordfeud, det nöördar jag. Om du vill spela med mig så är det bara att söka på sarah.backstrom98 och bjuda in mig! :)

Det här är några av dom apparna som jag använder, vilka använder ni?

Kommentarer
Isabelle Palmgren

bra appar:)

2012-01-05 @ 13:40:28
http://isabellepalmgren.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback