bloglovin

Kony 2012

ALLA borde kolla på den här videon. Den är i en halv timme men offra en halv timme av erat liv att kolla på det. Ni som ser den kommer inte lämnas oberörd och ni kommer inte ångra att ni kollade på den. Jag tänkte först "jag kollar sen, orkar inte nu" men sen bestämde jag mig för att jag ska kolla. Så nu kollar alla på videon.

När ni har gjort det, sprid vidare på facebook, twitter allt som ni kan. KONY SKA STOPPAS! Se till att hela världen vet vem Joseph Kony är för tillslut kan han inte gömma sig mer.

Let's do this!

Update:  Jag har läst på en sidan just, jag vet inte vad som är sant eller inte. Men ni kan ju själv läsa genom att klicka här.

Kommentarer
hannah

hur gör man så att bilder i menyn går lixom ''enda ut i kanterna'' på menyn? ;) jag är lite dålig på att förklara hur jag menar, men att bilden blir sådär som du har :)? när jag häver in bilder i menyn, så blir det ett stor mellanrum mellan själva bilden och kanterna på menyn :)

2012-03-08 @ 08:22:19
http://hsfoto.webblogg.se/
Sara - fotoblogg.

loggen sarascanon, jag står just nu under dina länkbyten. Men nu är det så att jag har flyttat min blogg till: Sarabergman.webblogg.se! Hoppas jag inte är till besvär! :) Så fixar du till det lägger jag åter igen till dej under mina länkbyten! <3 Är bara till besvär känner jag ^^

2012-03-08 @ 20:30:32
http://sarabergman.webblogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback