bloglovin

Min kamerautrustning

Min kamera är då en Canon EOS 500D som jag fick i julklapp 2010.  Jag är jätte nöjd med min kamera!

Sen har jag då standardobjektivet som följde med till kameran. Canon EF-S 18-55mm.

Sen mitt andra objektiv, det första som jag köpte själv. Canon EF 50mm f/1.8 II. Det här objektivet är super billigt och kostar kring 900 kronor. Jag tycker att alla borde ha detta objektiv i sin kamera väska!

Mitt senaste objektiv som jag köpt är ett telezoom objektiv.

Sigma 70-300mm 1:4-5:6 + makro funktion.

Sen har jag en fjärrutlösare, ett stativ och en kameraväska!



Kommentarer
Olivia <33

Vad äter du? <3

2009-11-03 @ 17:37:40
http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback