bloglovin

Näsbyfestival: Inställd

Hej.

Idag så är det inte bra väder.
Det är mulet och regnar, eller jag är inte säker på att det regnar just nu.

Inte bra bild.
Man ser ju inte så bra men det är mulat iallafall.
Det är ju med webcameran, för att min kamera är ju i stugan.
Men den kommer hem på söndag ^^
Och sen så ska jag ju få en systemkamera och då kommer det bli mer bilder.
Det kan jag lova!

Det började regna vid 12.

Vi skulle ju ha Näsbyfestivalen idag men det blev inställt.
Jag tycker ju att det ska bli för det spöregnar ju inte, det duggar nog bara lite.
För om det skulle ha blivit så skulle vi varit lediga i morgon, men det sket ju sig.

Det var vell allt för idag- puss och kram.


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback