bloglovin

Stugan

I mina inlägg tills på söndag så kommer jag att fota med wecameran eller mobilen för att jag har glömt den i stugan.


Hej

Idag är det oxå dåligt väder.
Det blåser mycket och det är inte varmt, det är typ 10 grade varmt.

Idag på skolan så har vi inte gjort så mycket, bara det vanliga.
Men sist på dagen så hade vi ute aktiviteter.
Men jag gjorde inte så mycket, bara typ passade med Sammen.

Nu sitter jag och ser på Phineas och Ferb.


Jag idag.

Linne: Gina
Byxor: Team sportia
Sockar (syns inte): New body

Jag kommer inte kunna skriva i helgen för jag ska till stugan och jag har inte internet där.
Kanske ber olli skriva nån rad år mig.
Men får se, annars så får ni ståut tills på söndag.

Karma sarah.


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback