bloglovin

Onsdag

Hejhej.

Idag har det varit en helt vanlig onsdag.
Det var typ lika soligt som igår.

Vi hade slöjd och där gjorde jag ett fiskespö.

Olli slutade ju tidigare för hon ska till kumla.
Så henne kommer jag typ inte träffa fören på måndag.

Jag kom hen från emelie för ett tag sen.
Emma var oxå där vi satt och såg nån film kommer inte ihåg vad den heter och jag hann inte att se hela men detn verkar då bra.

Vi var oxå ute och syklade och körde kurragömma.

Jag har köpt en ny jacka.


Köpte på Team Sportia: 499:-

Och boken jag köpte är andra delan av House of night.

Sorry för den suddiga bilden.
Jag har lite brottom för att mamma ska ha datan
Så nu måste jag gå.

God Natt !
Jag ska ju inte gå och sova nu men jag kommer inte skriva mer ikväll.




Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback