bloglovin

Värme, vart är du ?

Hejsan.

Idag har det varit en vanlig dag på skolan.
Sist på dagen så hade vi musik.
Vi tränade på vår avslutninges låt.

Det har regnat typ hela dagen.

Bild ur arkivet

Det är inte trevligt, så jag undrar vart värmen är !?
Jag vill ha den tillbacks.
För några dagar sen så var det vi trettiograder och nu är det typ sju grader.
Skillnad ?

Ja nu har jag suttit och fixat i photoshop.

Det var bara en bild som jag har lyckats med.



Ja det var vell allt.

Nu ska jag gå och se säsongspremiären av Norska Hollywoof fruar ^^


Bye Bye


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback