bloglovin

CONVERSE


Canon PowerShot A470 6.3-21.6mm 1:3.0-5.8 Macro.

Förlåt för att jag inte updaterade något igår, men det var för att jag håller på att fixa i bloggen.
Jag fixar det först i min test blogg och sen så lägger jag in det här i bloggen.
Jag är också förkyld,det är därför jag kan fixa i bloggen.

Jag har inte alltid så mycket att skriva om på veckorna så det är därför inläggen kanske blir lite tråkiga.
Nu ska jag fortsätta att fixa i bloggen så får jag se hur resultatet blir. Jag hoppas att det blir bra. c:

Sarah ♥


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback