bloglovin

ful grej

1. Är du beredd? - Jåå, visst! ;)
2.okej då börjar vi - jafan!
3.vad heter du? - Sarah!
4.hur gammal är du? - 13
5.hårfärg? - Mörkbrunt/mörkrött
6.lång/kort? – mellan
7.skostorlek? – 36-37
8. använder du bh? - ibland
9. om ja vilken storlek har du? –
10. vad har du för färg på dina underkläder? – blått
11. är du kille? - nä
12. är du tjej? jo
13. är du tjock? - nädå
14. kan dina föräldrar lita på dig? - Ja!
15. har du glasögon? - Nej
16. har du bra självförtroende? – Sådär, ganska bra! :)
17. har du blivit sviken nån gång? - Ja
18. hur är ditt humör just nu? - AWESOME!
19. har du testat på knark? - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
20. har du druckit dig full nån gång? – NEEEJ!
21. har du testa snusa? – Nej
22. tycker du om jordgubbar? – Jofan!
23. har du några syskon? - Halv syster!
24. vad har du för mobil? – HTC och iPhone 4
25. tycker du om att sola? – ibland, blir brun för lätt!
26. gillar du grillat? – vet inte
27. går du på någon sport? – nej, forever lat!
28. spelar du något instrument? - har spelat piano, spelar bara på fritiden nu!
29. favorit film? - Never Say Never, Friends with Benefits m.f
30. vem skulle du offra allt för? vet inte :)
31. lunarstorm eller bilddagboken? inget!
32. Vad har du gjort idag? – chillat med fina b-rudar
33. Är du snygg? – Nej!
34. vad är de bästa med dig? – vet inte
35. vad är de sämsta med dig? – vet inte
36. kan du cykla utan händer? - jo
37. har du moppe? - ne
38. har du körkort? – ne
39. trivs du med det? – ne
40. har du magrutor – ne
41. vart bor du ? - Kalix
42. trivs du där? – Jao
43. favorit stad? – Sthlm, västerås, gbg
44. hip hip hora eller fjorton suger? – vet inte.
45. vad tycker du om bögar? – fräna!
46. ska din tjej/kille helst vara lång eller kort? – låååång
47. vad tycker du om fotbolls-vm? – bryr mig inte om sånt skit!
48. om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - utomlands där det är varmt ;)
49. gröna lund eller liseberg? – gröna lund, har bara varit där! :)
50. dricker du? - Nej
51. har du tröttnat på frågorna? - Att jag har!
52. bra då fortsätter vi - aha, som du vill då.
53. har du egen dator? - jo
54. egen tv? - ja
55. har du dvd? - Ja
56. har du boxer? - ja, typ, hemma!
57. har du stor säng? - nja, inte sååå!
58. har du stort rum? - näe!
59. Hur måga kuddar sover du med? - 2  :)
60. har du bra kontakt med dina föräldrar – ja
61. sova ensam eller med någon? – båda!
62. vem sov du senast med? – mig själv!
63. när la du dig inatt? – tolv, typ
64. när vakna du imorse? - vid tolv
65. vad heter du på msn? -
66. vet du någon som äger en blogg? - ja
67. vad har du för mobil nummer? – nått
68. vem hade du senast en msn konversation med?- haha ingen aning
69. vad ska du göra idag?- sova
70. Har du en blogg?- ne, jag skriver det här på ngn annans blogg.. menja det har jag!
71. Isåfall, vad heter den?- kommer du ihåg vad du skrev när du skulle läsa det här så vet du. ;)
72. Vad lyssar du på just nu? - sammen!
73. Vad har du på dig just nu? – kläder
74. Är du less ännu? - jaaaaaa, för länge sen!
75. hatar du någon? - nja
76. Vill du säga vem? - ne
77. Vad gör du just nu? - har små tråk!
78. Vem saknar du? - endel! :)

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback